Pagina's

dinsdag 21 oktober 2014

Ongelofelijk geweldig...

 
Mocht naar aanleiding van mijn vorige blogs de indruk zijn ontstaan dat ik mezelf maar minnetjes vind.
 
 
Niets is minder waar! Ik vind mezelf geweldig!!!
 
 
Als in: Ik voel mezelf geweldig en ik ben tevreden met wie ik ben. Ook met mijn eigenaardigheden. Ik vind dat je ál je eigenschappen moet omarmen, ook de minder goede. Ze maken wie je bent. Daarbij is het véél leuker om te schrijven over zaken die opvallen. Waarvan je weet dat ze met een glimlach van herkenning gelezen zullen worden.
 
Het is natuurlijk ook véél lastiger om uit te wijden over al je zogenaamde pluspunten. Maar goed, om alle misverstanden uit de wereld te helpen. Hier een opsomming van die van mij, voel je vrij om aan te vullen of het niet met me eens te zijn ;-)
 
Ik ben aardig, lief, trouw, integer, loyaal en goudeerlijk. Ook zorgzaam, gul, behulpzaam, vriendelijk, opmerkzaam en slim. Ik ben adrem en sterk (fysiek en mentaal), heb humor en lef. Ik roddel niet (!!!!), ben creatief en schrijf aardig. Ga respectvol om met geheimen of verhalen van anderen, ben dus te vertrouwen. Ik kan hard fietsen en -lopen en omarm mijn a-sportiviteit, kan goed tegen mijn verlies. Ben een doorzetter, een volhouder die weet wanneer het genoeg is.  Ik accepteer mensen zoals ze zijn en dingen zoals ze komen en ik hou van het leven. Als het nodig is bijt ik van me af. Geef mensen het gevoel welkom te zijn. En ik ben bescheiden...en dat is géén grap.

Achter iedere plus heb ik wel een quasi grappige opmerking om het af te zwakken, maar ik laat het zo. Van deze eigenschappen ben ik overtuigd dat ik ze werkelijk bezit. Ik weet bijna zeker dat mijn lijstje met minpunten een stuk korter is, niet alleen omdat ik vaak zo vreselijk moet lachen om mijn zogenaamde tekortkomingen... Het is in balans en daar draait het tenslotte allemaal om. 

1 opmerking:

  1. Ik vind jou inderdaad ongelofelijk geweldig! Wij noemen elkaar "Spiegeltje" dussss ik ben het geheel met je eensch!

    ;)

    BeantwoordenVerwijderen