Pagina's

dinsdag 25 november 2014

Belofte maakt schuld

Beloofde ik in één van mijn eerste berichten dat ik nooit met een "net-uit-bed" hoofd op mijn blog zou verschijnen, bij deze is dat schromelijk mislukt...


Maar de belofte die er, voor mij, echt toe doet kom ik na. Ik had beloofd om vandaag de jassen te posten die van mij naar een nieuwe eigenaar mogen. Het eerste exemplaar is een warme mantel van Bohemia. Het is een S maar ik denk dat een M ook prima gaat. Hij is donkergroen en tot mijn schaamte mist er een drukknoop. Maar goed, dat is wel op te lossen toch?


Nummer twee is een "lekker jekkie" dat gewoon erg lekker zit. Het is een M, maar S lukt ook goed hoor. Ik vond hem altijd erg lekker zitten en (oh wonder) deze is helemaal compleet ;-)

Als je iemand kent of als je zelf een jas nodig hebt dan hoor ik je graag. Mijn e-mailadres is sachadiepstraten@gmail.com.

Voor iedereen een hele fijne dag gewenst!
x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten