Pagina's

donderdag 24 juli 2014

To blog or not to blog...

...is een vraag die ik mezelf al maanden stel. Want ik vind het heerlijk om te schrijven. Gewoon beginnen en wel zien waar het schip strandt of juist vol inspiratie, door een zinnetje dat ik hoorde of een ingeving die ik kreeg.

Maar dan de vraag...wie zit er op nóg een blog te wachten? En waarom wél van Facebook af, maar vervolgens je "lief en leed" op je blog gooien? Wil ik een inspirator zijn? Nee, niet eigenlijk... En heb ik veel nieuws? Nee, niet....

En om maar gelijk met de billen bloot te gaan, ik kan ook geen mooie foto's maken van mijn opgeruimde huis met de witte muren en de hippe vaasjes.


Mijn haakwerkjes lijken altijd nét niet op de prachtige dingen die je op het web langs ziet komen en waarvan de moed je in de schoenen zakt voor je zelfs aan het werkje begint. En onze tuin...breek me de bek niet open, een project op zich. Maar méns wat ben ik blij met wat ik heb en wat wil ik het graag delen met iedereen die het wil zien.

Dus ik ga het doen, met de regelmaat die ik aankan en je mag met me meeleven, commentaar geven of niets zeggen en gewoon je ding weer gaan doen. Leuk en gezellig. Mijn blog, mijn leven, mijn dingetje. Welkom op mijn blog...

x Sas

12 opmerkingen:

  1. Lieve Sas, TROTS op jou, dat je je hart volgt en doet wat je fijn vindt om te doen. <3 Aniet XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik leef zoziezo met je mee maar via dit prachtige blog geeft dat een extra dimensie! Leuk Sas!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. voor de derde keer nu...

      Ja, zonder de digitale snelweg zijn we eigenlijk compleet "los"... En DAT is niet de bedoeling natuurlijk! <3 xx

      Verwijderen
    2. Ik heb je gemist.

      Verwijderen
    3. Ik heb jullie gemist
      Liefs
      ijda

      Verwijderen
  3. Lieverd, je bent een kanjer en ik ben super trots op je; zoals jij de dingen aanpakt, in het leven staat, de dingen verwoord. En natuurlijk ga ik je blogs lezen, je bent een geboren schrijfster. Liefsssss XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief! Alles wat je hier leest heb ik vast al regelmatig in je oren geroeptoeterd! Maar dat geeft niet hè ;-) Dag lieve collega/vriendin, ik zwaai nu even naar je xxx

      Verwijderen
  4. Lieve Sas, je hebt echt schrijverstalent! Errugggg leuk om te lezen! Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good for you! Je bent met wie je bent en wat en wie je hebt een bijzondere mooie rijke vrouw♥. Pyella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou als ik dan meteen wat mag zeggen over het haakwerk. Het ziet er geweldig uit! En jij hebt altijd wel wat te vertellen dus een blog is super dan houden we meer contact dan nu ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele goede morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen